Friday, June 27, 2008

Nuffnang lagi...tak habis-habis

Wang dan andaTak terhitung dek jari komplen mengenai nuffnang, banyak yang komplen iklan tak keluar, yang paling haru saya ada baca, blog tu boleh menghasilkan pendapatan $100 dari adsverlets tapi hanya menjana 20 sen dari nuffnang. Anda baca cerita tersebut di http://why-nuffnang-will-fail.blogspot.com/.

Lain cerita pulak, baru-baru ni saya menerima email daripada tauke ebook kuasalelong iaitu Noorizam Shah, beliau sedang memberi laporan percuma mengenai nuffnang ni. Saya dah baca dan pratikkan nya di blog wangdananda.blogspot.com ni.

Ianya cukup mudah dengan bantuan laporan tersebut, saya dapat siapkan dalam masa 15 minit aje untuk meletakkan iklan nuffnang tersebut di blog ini. Bukan itu aje didalam laporan ni juga Noorizam telah menceritakan latar belakang Nuffnang dan juga panduan bagaimana untuk memohon, memilih iklan dan memasukkan iklan ke blog anda. Noorizam juga berkongsi beberapa tips yang berkesan berdasarkan pengalaman beliau sendiri.

Anda berminat? jadi tunggu apa lagi pergi ke laman web Noorizam dan masukkan nama dan email anda di ruangan yang disediakan sebagaimana gambar di bawah


wang dan anda

No comments: